lördag

Idag var jag uppe med tuppen, eller nästan i alla fall, vaknade halv tio och slängde på mig stövlar och jacka för att klippa till häcken på nutsidan, så nu har jag hängt upp utebelysningen, jag har inte tänt den än, det får vänta lite lite till, Men nu är dte förberett i alla fall =) efter det tog vi en promenad till affären och handlande lte frukost. Nu skall vi ut i skogen igen för att hämta lite grangrenar. det får man egentligen inte men jag skall bara ha liiite. Jag tror att det finns någon gran över vår järsgård så där snor jag nog lite haha

Kanske att vi åker in en sväng till stan efter det, jag såg att dte var loppis här i vallda, blev lite sugen på att åka dit, jag har aldrig vart på loppis. tror inte att r är så sugen på dte så det får väl bli staden. haha

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0