091027

Idag är det tisdag och då är jag alltid ledig, så skönt att ha en ledig dag mitt i veckan.
fast jag har vart iväg på personalmöte i morse, det gick mycket bättre än väntat. Trodde att jag skulle få gå ner massa i tuimmar nu med än gång. Men inte just nu, vi skulle få mer besked i slutet av november. Efter mötet följde jag med marus och hans tjej till ikea, köpte fyra små ljusstakar som man kan ha till både värmeljus och vanliga ljus. Vi har sjukt mycket värmeljus här hemma så jag får ta och elda upp alla nu i höst haha. jag skulle egentligen köpt med mig vanliga ljus hem men det glömde jag =(

Nu skall jag snart ta mig en promenad ner till affären för att posta lite saker. Sen vid fyra skall jag träffa Carro coh så skall vi gå med hundarna, hoppas att hennes hundar gillar Nino. Nino älskar ju alla fast han kan vara lite stroppig ibland så andra hundar stör sig på honom. haha


Vad gör ni idag? Jobbar? Pluggar?

Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

Tack snälla! vi är 25 och barnen är 5& 6 år.

Trevlig onsdag!

2009-10-28 @ 11:34:32
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0