Frasiga händer och fattig lunch

Brrr det märks att vintern snart är här. Hösten har definitivt dykt upp just nu. Mina händer är frasiga och det ryker ur munnen på mornarna =) Mys mys. Både mössa och vantar var på igår kväll =) Jag skall nog ta och leta upp ett fint matchande kit med mössa, vantar och halsduk till mig =) Det hafe väl vart nice??
Min diet går hyffsat måste jag säga, igår stenbantade jag ända tills jag kom hem, där fanns ju riesen =) jag kan ju inte gå ut stenhårt första dagen, lite lugnt sådär =p

Idag händer nog inte så mycket mer än just bara jobb, jag skall nog föröska och ta mig i kragen idag och antingen rensa garderoben eller i alla fall sy upp gardinerna som jag gjorde häromdagen, men dom blev för långa. snabbt skall det gå när jag är i farten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0