Goda ting

Det är fredag idag och det skall jag fira med räkor ikväll. Säg inget till R, han vet inget än. Ok? överraskning =)
Idol är väl idag med? det är faktiskt riktigt många bra i år. Jag brukar egentligen aldrig följa idol men i år tror jag nog att jag gör det =P

Stackars camilla igår, men hur kunde hon höra så fel??



Stackare =(
Hoppas att det inte blir något sådant ikväll.

Jag har sovit typ en timma i natt så jag är väldigt trött idag. det har åskat och blixtrat precis hemma hos oss, först blixten sen åskan med en gång. Robin vaknade kvart över ett av världens brak och blev livrädd så han låg och knödde på mig hela natten. R på ena sidan och nino på andra, dvs jag kunde inte röra mig.
Hoppas på att det blir uppehåll inatt då =)

Vad gör ni idag/kväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0