idag är en bättre dag

ja hittillls känns dagen bra, och idag jobbar jag med maggie vi ses typ bara 2 ggr per år så det skall bli kul =)
R har precis åkt iväg till jobbet och jag drar till mitt om ca 1 timma. Skall inhandla en liten inflyttningspresent till mina vänner i malmö som vi ska hälsa på under helgen =) det skall bli så skönt och mysigt att få komma iväg lite =) Jag blir till och med lång ledig, jobbar först på onsdag igen =) Kan ju inte bli bättre.

Gårdagen var piss jag kände mitt trött, hängig och sur. Jag fick tröst shoppa på jobbet. Ett par lackleggings och en lång randig t-shirt. Kanske att jag visar sen. ni vet ju hur jag är. haha

Kommentarer
Postat av: C&F

Jag längtar iallafall tills helgen ;)

Det ska bli roligt att träffa er!!!

2009-10-29 @ 16:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0