Liten Lördag

Jösses ås mycket saker som jag gjorde igår på min lediga dag var länge sedan. Jag satt här och segade i soffan fram till att klockan var två, då fick jag flippet och ringde min syster så vi betämde oss för att besöka min morbror i varberg. Jag och gjort så satte jag mig i bilen halv tre med Nino, för att äåka och lämna bilen till R som var och golfade. Därifrån blev jag hämtad av Veronika =). Väl hemma hos morbror fick vi en rolig överraskning, men den måset jag vara tyst om ett tag. Jag måste hålla mig =). vi fick även supergod mat, hemma lagade pannbiffar med potatis och brunsås. njamie =)

Klockan åtta kom vi på att vi var tvugna att åka för att hinna hem till desperat housewife (som hade säsongsstart igår =D ) Jag älskar verkligen det programmet. Jag får hitta någon att fly till för att kolla varje tisdag =) mamma ligger risigt till =).
Idag är jag ledig och sov banne mig till klockan elva efter det bar det ut på 1 timme och tjugo minuters promenad med lillskiten. Nu ligger han utslagen härpå soffan =).

Idag skall jag försöka städa ordning här hemma, dammsuga och så. Senare kanske jag skall fika med Alex, och även kolla på R:s fotbollsmatch. ja vi får se vart dagen bär =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0