malmö eller nae danmark

malmö är underbart. Så skönt att komma bort och så roligt att träffa sina vänner =)
Igår var i ganska god tid så vi åkte över till danmark/helsingör en sväng, strosade och köpte öl ungefär. Sen när vi kom ner till malmö tog vi ett glas vin inne hos svärmor och sen ut på stan en sväng. Jag köpte söt små sidenpuffiga galgar till hallen. Jag har letat runt på internet efter sådanna men inte funnit några, så hittade jag inne på tiger för ynka tio kronor styck =) Happy!!

Kvällen spenderade vi på TGI (thank good its) Friday, ungefär som jensens böfhaus eller vad det heter =) Sen tog vi varsin Irish coffe på en utesevering, det var sjukt varmt man behövde inte ens ha jackan på sig. Massa sådanna Värmestolpar. Kul att kunna sitta ute sista oktober =)

Nu ligger min man bredvid mig i sängen och kallar sig själv för MR big cock. Han e rolig han. Vi har i alla fall ätit god frukost. Crossianter med lemoncurd och björnbärsmarmelad =) mumma.
Snart skall vi dra oss ut på stan för att möta upp våra vänner. Hörs kanske ikväll eller imorgon =)

Kommentarer
Postat av: v

låter som om ni har det riktigt jävla nice!!

2009-10-31 @ 17:17:56
Postat av: Svärmor

Jaha, så var man tillbaka i vardagen.....

men visst var det en underbar helg!

2009-11-02 @ 17:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0