måndag morgon.....lalalala

hösten har verkligen trängt sig in i min kropp, jag är verkligen sjukt trött helaaaa tiden haha.
Idag har vi äntligen köpt vårt nya fina stora stiliga trevliga köksbord. jag är verkligen såå nöjd. vi ville egentligen ha svarta stolar men dom var slut. och skulla först komma in igen vecka 50. det var inte ok. Men dom bruna blev superfina dom med. =)

till kvällen har vi bakat bullar och bröd. Så händiga =) Bullarna var till Robin och brödet till mig =)
Just det ja, vår panna gick sönder här hemma i fredags kväll. Så vi har vart utan varmvatten och värme sen i fredags. Fick ringt reperatören i morse så nu har vi det varmt och gott igen =)

fint va??
God natt för idag <3

Kommentarer
Postat av: Saannis Fru & Blivande Mamma

Hej! Svar på din fråga;

Jag tror att du måste ändra margin:0px; och width: till den width du har på din blogg i övrigt. Padding skall även ändras till 0px:



#wrapper {

clear:none;

margin: 30px auto;

padding: 20px;

width: 830px;

background-color: #FFFFFF;

}



Om du tycker det är krångligt kan jag hjälpa till och ändra åt dig.

2009-10-20 @ 11:19:41
URL: http://metrobloggen.se/saanniscarlos3
Postat av: Rebecca

Snyyyyggve. Särskillt stolarna, sånna har vi med ;) Pösshaj

2009-10-20 @ 18:11:15
Postat av: angelica - en annorlunda ung mamma

jäklar vad fint ni har det hemma, snyggast köket jag sett på länge:D

2009-10-21 @ 10:24:01
URL: http://enkärlekssaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0