nya favvo

Hej alla glada =)
det är måndag och solen skiner. Jag är glad idag, konstigt att vara glad på en måndag. men men dte är jag =)
Just nu jobbar jag, eller jag har fika just nu men efter det skall jag jobba igen.
Helgen har bara susat förbi som vanligt =)
I lördags var vi ute och käkade med svärmor och kenneth =) myspys, sen passade vi min systers små hundar. Steffi gos låg under täcket och sova hela natten. Så jag fick ingen plats.
Igår när jag kom hem från jobbet hade R fixat tacos och bjudit in mor & far på middag =)

Jag har hittat en ny favvo blogg. Jag äslakr ju skvaller dte är det bästa som finns. haha Skvallertacka =)
www.falsksanning.blogg.se skvaller om alla storbloggare =)

kraaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0