Penga kåta galningar

go kväll mina vänner och alla som jag känner

jag är verkligen sååå irriterad på gold diggers just nu, folk som snackar om att allt dom har är så och så dyrt, att det kostar så och så. Folk som spär på priserna på sina nyinköpta kap. Rundar upp 300 till 500. Varför skall man flasha? Vem fan bryr sig?!
Folk tycker inte om än mer om man har flashiga märkeskläder eller en dyr bil. Det är väl insidan som räknas?
Viktigast är väl att man har tak över huvudet, mat på bordet och folk som älskar än? Det är i alla fall viktigt för mig!

Jag har Robin, Nino, fin lägenhet, mat på bordet, ett bra jobb, en lagom bil, kläder (så jag slipper gå naken), familj och svärfamilj, det mesta jag vill ha.


God natt!

Kommentarer
Postat av: angelica - en annorlunda ung mamma

vi har en volvo v70 R från 06, det är inet en vanlig volvo. det är bredare jul o sånt.

2009-10-21 @ 08:24:13
URL: http://enkärlekssaga.se
Postat av: veronika

man ska vara nöjd med det man har, och inte gapa efter mycket, de som gapar får ofta inget alls.



byt till den andra pressbilden gillar den mkt bättre. coolt fält i kommentatorfälte...

kram v

2009-10-21 @ 09:53:51
Postat av: Svärmor

Lagom bil, VAAA..... Fiat är BÄST, eller.... hi hi

För övrigt håller jag med dig helt och hållet min älskade lilla svärdotter.

SVÄRMORSKRAMAR I MASSOR

2009-10-21 @ 14:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0