söndag

jag fattar inte vart tiden tar vägen det är redan den 18 oktober igår. helt sjukt =)
Igår åkte vi med svärmor och hennes man till en marknad låååååångt ut i ingenstans typ, skållared marten haha. den var mini så vi åkte vidare till ullared. Köpte med oss massa godis till vår lilleman =) och en stor julstjärna på fot att ha i vardagsrummet när det blir dags för pynt. Just nu längtar jag efter julen, mysa bland massa ljus och fina stakar =)

Vid sju tiden kom veronika förbi med sina hundar (peter var sjuk) så vi gick på promenad, lagade mat och kollade körslaget =) hennes lillskit till hund kissade på mig också =( Jag skulle vara snäll och mysa med honom i sängen så kissa han på mig. Hur snällt är det???

Nu är dte snart bara två timmar kvar av arbetsdagen, sen skall jag hem till min man och bara slappa. Jag är sjukt trött idag =(

Kommentarer
Postat av: Virre

Det var ditt fel att han pinkade på dig!! Han hade ju precis vaknat och då måste han ut direkt, du vet ju att valpar funkar på det sättet!!

2009-10-18 @ 15:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0