aktiv

full fräs hela dagen.
Jag har målat om lilla rummet, men såg först nu när jag ställt tillbaka alla möbler att ett lager till hade vart bra. Jag får kleta på det en annan dag =)

Vid tre mötte vi upp syster i skogen för att gå med hundarna, Där fick dom tre små monstrerna springa löst. hej vad det går då!! Lilla brosan försöker hänga på ninos tempo men det funkar inte riktigt =)
Tjugo över fyra var det dags för att leka med lilla barkstrand <3 Hon e så go. Vi shoppade lite, eller jag shoppade, Carro lyckades hålla sig hihi, en fika fick det också bli. Jag stod och spanade på alla sötsaker men köpte ingen. Otroligt va?! jag köpte ingen kaka. Men två drickor haha.

Vi har kommit på att vi har rävar här på tomten. Dom smyger fram när vi släcker ner på kvällarna, då sneddar dom tvärs över tomten jämns med muren. Kanske finns det en fin tösabit till nino, haha Söt blandning det had blivit. Siberian Fox. Undrar om det går? Kanske. Rävar räknas ju som hunddjur.

Natttttttiiiiiiiiiiiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0