en anka och ett parlament

Efter jobbet idag dök mamma och pappa upp för lite middig plus att dom skulle ha med sig plommen hem. Jag har varken tid eller lust att göra något med plommonen på vårt träd. Jag får kratta där under imorgon, det ligger massa gamla små mögliga plommon där =( bläääää

Nu börjar parlamentet och de disktuterar anna anka.
Förra veckan kunde man ju läsa hennes namn på alla löpsedlar, jag har inte kanalen som dom visar svenska hollywood fruar på, så jag fattade ju inget. men nu har jag sätt ett program på webben. Människan är ju knäpp i skallen. Som om kvinnornas uppdrag är att bara stå vid sin man och se vacker ut? att ge honom en avsugning när han vill? mm Näää tvärt om låter bättre. nej men på riktigt hon förnedrar ju typ kvinnan själv.

Och vadå svenska hollywood fruar? jag trodde att det skulle vara några som man vissta vilka det var, typ zlatans fru, fast dom bor ju inte i hollywood men ändå. Jag visste inte ens vem Paul Anka var.

Imorgon skall jag köra röj här hemma, jag har unnat mig lite ledigt. Har hoppat in extra nästa helg så då får man vara ledig en annan dag =)



*Kvack kvack*


Kommentarer
Postat av: ida

Ja vi är fortfarande tillsammans, det är han som är Anders :)

2009-09-28 @ 11:21:44
URL: http://angelmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0