i´m alive!!!

ush helgen flyger verkligen iväg när man är ledig.
Robin spelade fotbollscup på lördagen så jag och mamma drog oss dit och spanade på två matcher, efter det bar det av till kungsmässan. jag ville ha nya stövlar men inga föll mig i smaken eller jo ett par men dom kosta 2300:- det betalar jag bara inte! Så vi åkte vidare till freeport och där fanns dom, mina stövlar!! Eller aa dom såg nästan ut så som jag ville. På kvällen blev vi bjudna hem till Daniel och Petra, även storasyster och Peter kom. Vi käkade pizza/thai och hyrde film. Hur lätt är det att hyra film med sex olika viljor?? ja det tog tid.

Igår åkte jag, Robin och mami till stan. Vi spanade på jackor till både mig och bobban. Se men inte köpa vart det. Jag hittade i alla fall ett par fina stövletter som jag inmvesterade i idag =) så höstfin jag kommer att vara =)

Imorgon är jag ledig, då skall jag tömma tvättställningen som stått framme i en vecka, städa och göra fint. Robin jobbar och skall förmodligen golfa med min arbetskamrat.

Nej nu måste jag verkligen gå på toa, jag har vart nödig på nummer två hela dagen hahaha
trevlig info!

Kommentarer
Postat av: Saannis Fru & Blivande Mamma

sv; Jag var gravid år 07 med min man såklart :) Vi blev gravida samma vecka som vi träffades. Då kände jag mig inte redo för att ha ett barn så vi valde abort (men min man ville redan då behålla kom det fram efteråt). Den medicinska aborten tog väldigt hårt på mig efteråt och jag sa klart och tydligt att aldrig mer jag gör en abort. Smärtan, allt som jag fick stå ut med.. det var inte värt det. Så denna graviditeten var väldigt välkomnade för oss båda även fast det var oväntat, vi kände kärlek direkt till vårt barn :)

2009-09-21 @ 21:28:35
URL: http://metrobloggen.se/saanniscarlos3
Postat av: lin

Kan du för en gång skull lägga upp bilder på det du handlar sötnos =)

2009-09-21 @ 22:15:31
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: caroline

klart du ska med på ladies. Jag ska kolla med lite andra så bokar vi på torsdag. Nice. ses på onsdag söt.

2009-09-21 @ 23:11:53
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Anonym

kolla in snörena, dom e svarta. Då ser man att stöveln inte e svart!!! haha tbax =)

2009-09-22 @ 10:24:47
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0