jag betalar och ler

Ja jag lägger ner fallet med våra puckade hyresvärdar, jag betalar, men jag tänker banne mig skicka in insändare till antingen tidningen eller sverker på plus. Företag skall inte ha en sådan makt. Thats it! det är fel, fel FEL!!!!

Köpte mig en äcklig mini grandiosa till lunch. Man skall ju micra den i påsen, och när jag försöker få ut den på tallriken så ramlar all fyllning ut bara, så det fick jag ju kleta på igen haha.
ikväll tänker jag faktiskt bege mig ut för att springa eller power walka, helt plötsigt har mina jeans blivit lite tighta haha. Hoppas att robin hänger på för annars är chansen att jag kommer dega i soffan stor.

Jag vill vara healty, äta nyttigt och träna men jag är too fucking lat.

Till Fila: Stövletterna kommer från din sko 449:-
Stövlarna kommer faktiskt från scorett outlet på freeport 500:-
och Leggingsen är samma på båda bilderna dom kommer från jc 299:-

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Jag tycker synd om er.... Hoppas att du vann mycket mycket pengar på trisslotten......! Efter regn kommer solsken!! PUSS & KRAM

2009-09-25 @ 16:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0