ledsen, arg och baj baj

Pratade med dom små gamla nötterna till före detta hyresvärdar, dom ger sig fan inte. det är nog första gången på väldigt länge som jag skäller ut någon. Åhh jag var så jäkla förbannad!! Jag får betala skiten för jag vill ju inte hamna hos inkasso. Kanske att man skall ringa Rock Bandit och be dem betala min bajs hyra, dom kör ju ett sådant race på Kållered shopping park nu, har man tur ringer dom när man är framme vid kassan. Kul kul. Så jag tycker att dom kan ringa mig för det är synd om mig/oss nu!!

Dom nekar exakt allt man har pratat med dom om men nu har jag i alla fall fått faxat till mig ett papper som han har skrivit på att vi har sagt upp den.
Sen så har Robin haft ont i sitt hjärta/andnöd idag så han fick åka till akuten. det är tydligen något som blir allt vanligare bland unga män. Dom har ingen förklaraing till det och ingen medicin heller.

Ja efter regn kommer solsken! Allt ont för något gott med sig. eller vad säger man?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ska jag prygla dem????

2009-09-23 @ 16:03:43
Postat av: miss lin

gör det!!

2009-09-23 @ 17:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0