ny dag nya tag

Efter att ha vaknat vid elva så fick det bli en låååångpromenad med lillskiten =) Nu har jag roat mig med lite samtal och mail. Fy, ni vet sånt som måste fixas men det är för tråkigt så man gör annat istället hahaha!

Jag är i alla fall ledig idag. Robin är på arbetsintervju i simhallen. det är inte alla som får vara med och simma med sina chefer på intervjun haha. Det verkar som om dom har bestämt sig för honom. Jag hoppas verkligen att detta är ett jobb för min man, ett jobb där han kommer att prestera och trivas. Chefen träffade vi nere på skoples och han är kanonskön. En såndär riktig göteborgare soim bara skämtar hela tiden haha.

Våra planer idag var att åka och kolla på ett stort ekbord. Jag har alltid velat ha ett och nu har vi äntligen plats. Vi fick pengar av Robins mamma med familj i bröllopspresent så det känns bra att investera i något bra för dom. Tack snälla =)
men som sagt robin är inte hemmkommen än och jag vet inte när han kommer man kanske skulle at och klippa gräsmattan så länge. Inte så kul men välbehövligt!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0