update

igar vart det daligt vader sa vi hyrde moppe och akte till ettdog pound, jag lipsillen kunde inte halla mig, fan vad synd det ar om stackarna. vi manniskor kan ju gora nagot at vart ode men inte de sma stackars djuren, vi gick i alla fall pa promenad med tva sotnosar <3 vi saknar ju var lilleman sa man tager vad man haver =) efter det bar det av till massa olika strander. Robin gjorde sonder sitsen pa mopeden sa vi fick aka och byta. Da sprack vadret upp och blev kanon fint sa vi akte till en strand och snorklade, jatte finarev och fiskar, vi sag till och med blackfisk, ush da blev jag radd och simma in haha

nae nu skall vi in till stadenoch njuta av en bit mat!!

saknar er alla!!!

Kommentarer
Postat av: caroline

jag saknar dig. Nu får du allt ta och komma hem!! Njut av era sista dagar. Snart är du tillbaka i verkligheten och kaoset. Butiken är jätte fin. Men tjej väggar blir vårt mission när du kommer =) puss

2009-09-03 @ 10:01:11
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0