475!!!!!??

Helgen har susat förbi som vanligt, jag är ledig idag men vart inne på jobbet i 2-3 timmar pga vissa omständigheter =/
Jag hade tänkt att ta tag i dom jäkla tomaterna idag, men när jag går in i växthuset ser jag att dom är helt vissna =(. det kanske blir för kvavt för dom där? Nu har jag vattnat och gödslat dom, vi får se om det får liv i dom.

Tänkte roa mig med att ringa försäkringskassan och möts av plats 475 i kön. Jippiiiiiiiiiiee. Som tur var kunde man lämna sitt nummer så ringer dom upp när det blir min tur. Orka sitta och lyssna på plats bla bla bla.
spännande att se hur lång tid detta tar....

Kommentarer
Postat av: caroline

jag ska =) hörde om morgonen. Helt sjukt ju.. allt bra med dig? kram

2010-04-26 @ 18:00:06
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Linn-Lay

åhh är du gravid :D grattis :D

2010-04-26 @ 19:24:36
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0