ledig dag

Min granne frågade mig igår "Är du aldrig ledig?" Jodå jag är ledig både idag och imorgon =) Jag jobbar ju alla helger så hon ser ju inte att jag är hemma på vissa vardagar. men visst känns det som om jag alltid jobbar.

Idag hade jag planerat att jag skulle plantera mina tomater i trädgårdslandet med det började störthagla precis när jag skulle gå ut, jag har även planerat att städa. Men nu när mitt schem ainte blev som jag hade tänkt har jag nu legat på soffan och fixat med bloggen lite. Jag blir aldrig nöjd.

Senare idag skall jag möta upp Robin, han vill att vi ska köpa en ny bil, det vill inte jag. Men vi ska kolla på den och efter det blir det en sväng på Ikea för att möta upp Robins mamma och äta en bit mat.

Jag tror jag tar dagens schema imorgon istället. Jag är inte alls städsugen. Kanske skulle ta och läsa min bok en stund? Ja, vi får se.

Kommentarer
Postat av: caroline

headern var jätte fin carro. Lite lik din kompis, Rebeckas. hennes är också jätte fin. Men jag vet vad du menar. Jag är inte nöjd med min heller. jaja, allt bra ananrs. Hoppas du hade en bra ledig dag. kram

2010-04-20 @ 20:30:34
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Rebecca

Det blev la jättefint va :)

Vi ska också odla tomater, fast i krukor på balkongen då. ;)

Njae, köpa bil nu när han är arbetslös och du ska gå hemma på mamma-peng är ju inte det mest ekonomiska. Och ni har ju faktiskt en jättefin bil :) Kram

2010-04-21 @ 09:27:31
URL: http://ungfamilj.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ingen fara. Jag funderar på att göra om min snart.. Men jag har fan inte tid. ;)

Jo det är klart, vagn, hund och tre i familjen. Ni får bli lite svenssons som oss och köpa kombi ;)

nej, skatten kommer inteän.. jag fick ju lön från jobbet istället för mammapennng denna månaden. fick ut nästan 18 och hade förväntat mig 15. sen fick mathias tillbaka en golfavgift eller nått sånt från när han sa upps gi på golfen på 8000:- KÄNNS GÖTT!!!!!!!!!!!!!

2010-04-21 @ 12:47:27
URL: http://ungfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0