månag eller söndag..

sådärja, nu ligger middagen i magen och även denna arbetsdag är avslutad. Mamma kommer hit senare ikväll för att kolla film, Johan Falk, hon har redan sätt alla men det spelar inte så stor roll =) Jag har köpt en ananas som skall avnjutas till filmen, ja, jag erkänner jag köpte även godis, men jag skall fokusera på ananasen =) Det känns bättre så. Många säger att jag skall passa på att äta nu. Men vafan skiten skall ju bort sen? Kul och stå sen i höst och väga 90 pannor eller så. Nej tack, det klarar jag mig utan.

Nu när påsken har varit och man har jobbat som en söndag fyra dagar i rad så vet man knappt vad det är för dag idag. Men visst är det måndag, det har jag koll på.
Ne nu väntar det tråkigaste av allt, disken!!! Jag tror jag spar den till mannen, jag kan nämnligen inte diska, men jag kan plocka in i diskmaskinen =) weho.
Pluspoäng till mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0