100820

NU har jag plöjt hela säsong ett av desperate housewife, tyvärr har jag inte de andra. Undra om man kan fynda dom ngn stans?? Säsong ett köpte jag för hundra spänn på elgiganten för typ 3-4 år sedan. Det tycker jag är ett fynd =)

Det händer lixom inte så mkt i mitt liv just nu, finns inte så mkt kul att dela med sig utav. Jag går här hemma. Idag skall det storstädas. R skulle nog jobba över så jag får överraska honom med renstädat hus =) Jag skall plocka ihop lite saker som skall köras till skroten. Det skall vi göra imorgon om det inte är så att R måste jobba imorgon också. Vi får se. Segt att bara ha en bil när man skall göra sådana saker. Jag vill ju inte ta med mig skräpet på bussen. Annars fungerar bussen jätte bra. Det tar bara 10 minuter till kungsbacka, vilket är helt ok tycker jag.

Vi har inte så mycket mer planerat i helgen. På söndag har vi bröllopsdag, 1 år, så då skall vi ut och äta =) R skall få en fin fin present av mig, men den kommer lite senare, den är lixom på g. Tänk förretsen om Berry skulle få för sig att titta ut då?

Vad gör ni i helgen??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0