5 år tillsammans

I Fredags hade både jag R fått en fling i huvudet. Vi hade båda två glömt av att det var vår 5 års dag. Men jag fick blommor och han fick klänning ändå =) Ödet?  hehe Vi har alltid varit utomlands alla andra årsdagar så vi har aldrig "firat" dom.

R behövde jobba idag så vi firade vår ettåriga bröllopsdag igår. Först tänkte vi gå till Texas Long Horn men sedan blev vi så sugna på mongoliskt att det blev Restaurang Bambo. Mums =) R hade även köpt väldigt fina presenter till mig. Presentkort på Gina tricot och Åsitas rock by swweden örhängen till mig. Om jag blev glad =D

Du är den bästa!!






.Du är allt för mig.


Kommentarer
Postat av: Jannie

Två veckor kvar!

Spännande värre! Hoppas du mår bra.

O grattis i efterskott till bröllopsdagen!

KRAM kram

2010-08-23 @ 10:36:45
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0