Life sucks

R jobbar och jag har så fruktansvärt tråkigt!! Jag bara städar, plockar, rensar och bakar hela dagarna. Jo jag sover länge också för då slipper jag vänta så länge på honom. Alla jobbar ju typ nu igen.
Det har blivit fellevererat så han måste jobba som en tok. Han började 8 imorse, golfar nu mellan halv 5 - halv 7, sen skall han jobba vidare och ta emot en lev. halv tio som dom vill göra färdigt så han kanske jobbar till tre inatt =(

jag flyr fältet hem till min syster. Hennes man jobbar i sthlm och kommer hem imorgon så det blir tjejkväll =) Jag sover över, skall ändå vara i kungsbacka imorgon. Först ett besök hos barnmorskan och sen lunch med Carro o Jannie?
Nu skall det packas en väska för natten =)

Kommentarer
Postat av: 19 år och nybliven mamma

Herregud du är i vecka 37+0 idag det är ju helt sinnessjukt :O Jag födde min son i vecka 37+0 och nu är DU DÄR, vart tar tiden vägen åååh vad roligt för er, det är en häftig upplevelse ni kommer vara med om. Hoppas du kommer få en bra och snabb förlossning, det kommer göra ONT men det är värt! Njut av magen nu, anytime now :)

2010-08-12 @ 02:14:43
URL: http://mittlivv.blogg.se/
Postat av: Jannie

Det är inte långt kvar nu!!

Så spännande!

Har du lite o göra är du MER än välkommen

hit o baka om du vill.Älskar dina bakverk!

Jag hänger inte med idag.Har fullt upp

o Larsa är inne på sina sista semesterdgr.

Men hoppas vi kan synas en annan dag!

Va rädd om dig.Kramar

2010-08-12 @ 09:48:27
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0