Malmö

Helgen i malmö var kanon. På fredagen var vi ute på en bit mat. Lördagen började med brakfrukost på hotellet sedan en vända på stan. R shoppade ett kit till Berry och ett par byxor. Vi lunchade och strosade runt. På kvällen var vi hembjudna till våra vänner på lite mat. Jag fick träffa deras otroligt söta hund för första gången. JAG VILL HA EN TILL NU!!!!! haha Berry fick även paket av dem 2 söta bodys, det tackar vi för =)

Söndagen åkte vi hem vid halv ett och svängde av en jätte snabbis vid ullared för att köpa en babysitter. Nu skall vi bara hämta vagnen sen är vi redo. Eller redo o redo det vette fan hehe.

Kan passa på att slänga in att det blev en minigolf runda med syster & man igår och på kvällen åt vi tillsammans hemma hos dem. Mycket trevligt. Brorsan deras ena hund har vart hos sin uppfödare under deras resa så stefan har varit själv. Idag skulle dom hämta brorsan och ta vägen förbi lager 157 så vi har passat stefan inatt. Han får inte sova sängen för dom men dte har han gjort här. Sovit och tryckt in nosen i nacken på mig inatt. Jag låter bilderna tala..


hotellet Renaissance


På stan

Lunch med världens bästa


Sötaste Hunter








minigolf


syster svankar till det =)


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Åh, vilken mysig Malmöhelg. Verkar ju varit ett toppenhotell. Nu längtar jag ner igen... :o)) KRAM

2010-08-03 @ 16:07:25
Postat av: caroline

vilka mysiga dagar ni haft. Vill du ha lite neutrala barn kläder? har massa som ska slängas. Kankse inte världens roligaste men får du en kräk unge som jag så är man glad att det finns massa pyjamasar och bodys i byrå lådorna det första. Det går åt lovar jag dig. å paketen du får det första är oftast strl 62 det dröjer innan dom kan ha det. kram

2010-08-04 @ 09:10:04
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: caroline

du kan komma hit i morgon på dagen eller i nästa vecka om du vill. jag har massa du kan få i kläd väg. kram

2010-08-04 @ 19:29:37
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Anonym

Du är så fin finaste Dauniii!! <3<3 puss

2010-08-12 @ 11:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0