middagslur

Dagarna flyter faktisk på rätt så bra. Igår hade svärmor tagit ledigt för att leka med mig, vi åt lunch och hon shoppade lite. Jag vill med shoppa, men jag får vänta tills jag blir "smal" igen.

Idag var det ett besök hos barnmorskan, men jag hade tydligen tagit fel dag, jag skulle varit där igår, så hon trodde att jag hade fått en knodd. Toppen som hon e så klämde hon in mig snabbt snabbt innan en annan patient skulle komma. tack för det =) Berry sköter sig som vanligt.

Jag har inte klagat en enda gång. Jag har promenaret med Nino 2-3 ggr om dagen i minst en halvtimma hela graviditeten. Jag mådde askasst i en vecka sedan dess har allt vart kanon förrutom ljumskbråcket. Det har vart bra sen jag gick hem men nu när berry sjunker och blir tyngre så gör det mer ont. Nu skall jag klaga, jag är trött på att vara tjock nu. Jag sover, vilar, pillar mm och väntar på att livet/dagarna skall gå. Nu får Berry komma.

Eftersom jag har vart vaken sedan kl halv 8 så ska jag nu unna mig en liten middagslur. Jag är inte van nu längre att gå upp så tidigt =P hehe

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Tack för igår! Du får klaga, med all rätt! Vi vill alla att Berry skall titta ut nu. Hoppas du får en god middagslur....! Hörs och syns snart igen!:o)) KRAM KRAM

2010-08-19 @ 12:50:32
Postat av: Jannie

Du är la skön! Trodde du på allvar att JAG hade fixat min design???ha ha ha

Det var det roligaste! Men tack ska du ha!

O visst blev den fin! Jag har iaf bestämt hur den ska se ut.Det är allt jag gjort!



Tack tack vi mår prima!ÄLSKAR o va mamma!



Hjärtat lilla,det är inte långt kvar nu!

Berry kan komma när som helst.

o säg f-n inte att du är tjock din lilla sparris!



Vi kommer jättegärna o fikar!

Svarar för Carro oxå! Men d vill hon säkert!

Hälsa Robin Hood. Kramar

2010-08-19 @ 16:42:15
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0