ny vecka

Ja då var det måndag igen. Vanliga tråkiga måndag =( hehe

Idag skall jag tokslappa. Kanske att jag ska dra ett tag med hand damsugarn över golvet. Med Nino här hemma kan man städa varje dag om man vill. Kul va?

Idag är det dessutom bara 14 dagar kvar till beräknad ankomst. Jag tror att jag ska be R agera fotograf senare idag. Den har börjat sjunka lite, vilket känns skönt så man kan andas när man sitter.

Nu skall jag i alla fall leta runt på nätet efter Desperate housewife boxar=)


Kommentarer
Postat av: Svärmor

14 dagar kvar....wiiii

Det finns boxar på Kvarnvideo.se, bara ett litet tips.... :o)

Ha en fortsatt underbar måndag!

KRAM

2010-08-23 @ 12:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0