slutet på veckan

Redan fredag igen, idag händer inget speciellt. R har varit på möte och är nu och slår några bollar med en vän. Jag har slappat i soffan och skall strax försöka ge mig på våran taklampa i vardagsrummet. Den behöver flyttas en bit senvi möblerade om. Får se om jag lyckas. =) Två¨garderober i lilla rummet behöver rensas och städas iordning. Sen behöver vi möblera om i sovrummet inför berry, men vår säng vägen en miljon ton. Verkligen inget jag klarar själv, om jag ens klarar det med hjälp av R. PAPPPPA!!!!!!!!!!!???

Igår var vi på bio med svärmor och hennes kille. Bröderna Karlsson, mycket rolig. Sevärd. Man får sådan panik när man ser hur dom sabbar det för varandra hela tiden. Elller dom och dom, den ena brodern i alla fall. Riktigt tråkväder ute idag, jag som hade tänkt att rensa uppe på vårat berg, det är det sista som behövs göras där ute. i förrgår klippte jag alla tre gräsmattor, trimmade kanterna, klippte häcken och rensa ogräs. Sen hade jag ryggont och träningsvärk haha.

Nae man kanske skulle ta och borsta tänderna, klä på sig och sätta igång dagen.
Köss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gör Robin aldrig något hemma? ;)

2010-08-06 @ 14:51:33
URL: http://johannahome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0