Teutonia Mistral S

Vagnen står nu här hemma bäddad och klar. Vi har inte provkört den med Nino än, men det känns ganska lugnt. Han har till och med varit vid vagnen och snott barnvagnsmobilen ur varukorgen när vi inte var hemma. Så rädd är han nog inte.

Igår skulle jag vara käck och prova regnskyddet. Det är ju bra om man vet hur det skall sättas på om det skulle bli skur när man är ute. När vi beställde vagnen sa vi bara regnskydd och tänkte inte så mycket mer på det. Igår när jag packade upp det höll jag på att svimma. Det är genomskinligt vitt och ser ut som en stel gammal soppåse man trätt på =( Vi trodde ju att det skulle vara ett sådant svart "vanligt" skydd.

Han nu spanat runt på nätet och ser att teutonia säljer ett allvädersskydd, ett svart som ser ut att vara i "regnjacke" tyg. Men 450 spänn. Dyrt tyckte jag. jaja det är bara att bita i det sura äpplet när man är så klantig från början =(


Inte vår vagn, men med teutonias allvädersskydd.



Inte heller vår vagn, men med det fula regnskyddet!!

Kommentarer
Postat av: caroline

det vita skyddet får man med gratis från teutonia. Skit dåligt. JAg köpte ett på babyproffsen som ostar 299 och passar utmärkt till alla vagnar. kram

2010-08-23 @ 13:45:33
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0