1 december och allt vad det innebär

Idag är det 1 decemeber, någon som såg julkalendern idag? Inte jag i alla fall, då snusade vi gott i sängarna alla utom Robin. Han har fått reda på att han har lågt blodvärde så han var på vårdcentralen för att ta lite prover. Vi får se vad detta visar.

Idag skall vi på kalas hos min farmor som fyller år. Hon brukar ha bakat mjuk pepparkaka så jag hoppas på det i år igen. Jag älskar mjuk pepparkaka det är så jäkla gott =)
Benjamin ligger i gymmet och Robin tar sig en liten lur igen. Skall nog väcka honom snart så vi kan äta frukost och gå med hundarna. Dom har visserligen redan fått en promenad imorse men vädret är så härligt.

Jag såg att babyshop har 25% på Elodie Details, jag som har suktat efter Stroller Bag Retro Revolution så länge, det kliar i fingrarna. Benjamin vill ha den. Men han har ju redan en. Fast den känns så stel/hård. Denna verkar mer vara mjuk som ett duntäcke. Jag skall ta fram mina vackraste hundvalps ögon och fjäska för Robin.

Stroller Bag Retro Revolution, Elodie details

Kommentarer
Postat av: en kärlekssaga: en annorlunda ung mamma blogg.

Det låter ändå värt att prova fast det ser ruskigt läskigt ut! Jag känner mig aningen korkad men jag trodde det var ett skämt först, i alla fall att äta rätten på det viset som jag la upp på bloggen! Men en äggula på och sådär:P

2010-12-02 @ 08:33:32
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/
Postat av: Benjamins Farmor

Fjäska med Tomten....man vet aldrig..... :o))

2010-12-03 @ 14:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0