2 advent, jul på liseberg

Igår var det en riktig slappedag, jag gick i pyjamas till klockan tre. Innan det satt jag och sydde lite pilla lite ja ni vet när man bara strosar runt och inte gör så mycket nytta? Jo jag bäddade rent våra sängar det var väl det enda vettiga =) Vi åt tomtegröt till middag:) Vi hade planerat jul på liseberg lite senare.

Halv fem kommer jag och mamma på att vi vill till frölunda torg, vi är där prick fem och ser till vår besvikelse att dom stänger då. Dom har öppet till 18 på lördagar men inte söndagar :S Så vi tog en sväng på 421. Vi behövde några små paket. Det är ju den tyska tomten idag, nikolaus. Han kryper in under dörren och lägger saker i ens skor :)

Efter det blev det i alla fall jul på liseber, så mysigt. Först var det hur mycket folk som helst, men klockan åtta var det riktigt gott att strosa runt där. Hem kom vi med fudge, knäckäpple ocg goda korvar. På vägen hem svängde robin o jag in på maxi och köpte oss en julskinka. Världens bästa nattamacka :)

Idag fyller bästa svärmor år! GRATTIS!! så ikväll bli det kalas.

tjimm på er

Kommentarer
Postat av: en kärlekssaga: en annorlunda ung mamma blogg.

Det är ju så mysigt där, måste dit igen innan jul känner jag! =) Kul att du hade sett mig med pulkan här om dagen, mjukisbrallor och osminkad och trött som jag vet inte vad! Ha ha ha! Hur går familjelivet nu då, eran son är väldigt söt och ser mycket välmående ut! =) Kram

2010-12-06 @ 11:51:14
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Tusen tack för gratulationen min lilla Svärdotter!

Vi ses ikväll! Många kramar!!!!

2010-12-06 @ 12:35:37
Postat av: Natalie

Tack Caroline!

2010-12-06 @ 13:07:18
URL: http://nataliesliv.blogg.se/
Postat av: en kärlekssaga: en annorlunda ung mamma blogg.

Vad härligt att det går så bra med den lille söte! Här går det också bra även om inte sömnen är exemplarisk. Uppe att par gånger varje natt men man överlever ju, värst är ju ändå Thindras treårstorts så allt är lätt i jämförelse med den! :P Allt har ju sina perioder, det går ju över. Så försöker jag tänka=)

2010-12-07 @ 11:53:33
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0