Benjamindagen

Då var även denna julen slut. Vilka härliga dagar. På julafton flängde vi runt som ett litet asplöv (det gör vi inte om nästa år). Vi var först hos min pappa och små åt lite köttbullar & julskinka med honom. Efter kalle åkte vi hem till robin pappa och åt julbord med dom. trevligt =) Efter mat och tomten bar det av hem till Robins mamma. Där spelade vi julklappsspelet åt godis och självklart kom tomten även dit. Han tycks förfölja oss ;) hehe
Vi fick så mycket fint i present. Tack alla =)

Juldagen var vi här hemma "hela" familjen. Lammstek och potatismos blev det =) mums. PÅ annandagen åkte vi till frölunda torg, jag har sätt en fin tunika i en affär som jag hade hoppast på skulle vara på rea men icke sa nicke så jag sket i den. jag har aldrig varit iväg på annandagsrea, jag har ALLTID jobbat de dagarna. Men om jag skall vara ärlig tycker jag inte att det var katastrofalt mycket med folk. Visst var det mycket folk, men man kom fram gott och väl. Vi tog oss en fika och Petra hade Benjamin i knät. Vipps så ser jag en tjej som tok ler mot Bennie och typ inte kan släppa blicken, och inte vilken tjej som helst utan Jessica Andersson. Han blir inspanad utav kändisar.

Igår mötte jag och mama upp Robin på ikea efter jobbet. Jag ville köpa en lekmatta till Benjamin. Den han invigts idag och han tyckte att den var skojjig =)'

Idag är det namnsdag här hemma. Benjamin har fått en morgonrock av sin farmor


Ikväll skall vi ha barnvakt. Vi skall på frölunda-brynäs. Robin fick biljetter i julklapp av min syster. Barnvakten ingick självklart i paketet. Vi skall även passa på att åka förbi Robins morfars grav. Idag är det 3 år sedan. Tiden går alldeles för fort. Och vi saknar honom hur mycket som helst. Jag har aldrig haft ngn morfar. Min mormor har bara haft pojkvänner hit och dit. Jag är väldigt glad att jag fick lära känna honom. Han brydde sig om en och blev som en morfar för mig med =)



Finaste!

Kommentarer
Postat av: Anonym

såg du jessicas sjuuuukt snygga kille me då lr?

2010-12-28 @ 16:26:43
Postat av: Svärmor

Ja, vi saknar honom alla jättemycket, varje dag! Och ja, han brydde sig verkligen om oss alla, hela tiden. Han rycktes från oss alldeles för tidigt...... Tack för dom fina raderna du skrivit och för den fina bilden. KRAM

2010-12-28 @ 18:48:16
Postat av: en kärlekssaga - en annorlunda blogg om unga föräldrar.

Stämmer bra och det var så himla skönt att få hjälp och råd utefter sin egen kropp! Jag hade 70 c, jag tycker jag har myggbett och alltid köpt a kupa! Så sannerligen lärde man sig något! Bikinin är ännu finare på än på bild! =) Och bilderna var utan löshår! Hoppas att allt är bra och att ni hade en fin jul! Kram!

2010-12-29 @ 22:00:39
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0