en solig tisdag

Idag tar vi det lugnt. Vi har vart ute och promenarat i det fina vädret. Nu skall jag ringa lite tråkiga men viktiga samtal. Kan ingen annan göra sådant åt en?? hehe. Igår kväll åkte vi till kungsmässan, jag var i stort behov utav rejäla vinterskor. Vi har haft hund i över fyra år och jag har inga riktiga skor :S Först tänkte jag köpa ett var Slammisar men hittade sedan inne på Tom Joule ett par tjocka kängor med lite gummistövel liknande längst ner så man kan även ha dom när det regnar =) Kanoners ju =) Dom är inte så snygga men det är ju ingen skönhetstävling direkt. Robin tyckte att dom var jätte snygga och tuffa :S haha han e så go min man =) Vi fick fixat lite klappar också.

Efter mässan åkte vi hem tilsvärmor på en snabbfika. Jag tänkte ta på Benjamin sin tomtedräkt igår men det blev inte av det var ju synd när det var lucia  =)

Idag händer det nog inte så mycket mer. Ikväll kommer Desperate jippie =) Imorgon är det ett besök på Bvc som gäller.

Jag har en fråga.
När man fött barn, blir man inte kallad på återbesök då eller måste man boka själv? Jag har inte hört något än och Benjamin blir ju snart fyra månader :S

Kommentarer
Postat av: Marie

Du måste boka återbesöket själv, så gör det, för det är alltid bra att se så man är helt läkt liksom..

2010-12-14 @ 13:06:20
Postat av: Sandra

Hon är lite snurrig din barnmorska!!! hahaha. Jag har blivit uppringd av min barnmorska men det kanske är olika på andra ställen.Hoppas allt är bra.stor kram

2010-12-14 @ 13:30:49
Postat av: Rebecca

jag bllev uppringd, men ring upp henne då. är ju bra om hon ser så att du är helt läkt och att du får eventuella prev-medel om du vill ha nått sånt!

2010-12-14 @ 19:01:14
Postat av: en kärlekssaga: en annorlunda blogg om unga föräldrar.

Man brukar bli uppringd tror jag, det blev jag båda gångerna i alla fall =) Så ring du upp!=)



Angående torsdag så hade det varit jätteroligt att åka med er och att träffas tillsammans med mammor och barn. Men jag har lite planerat men det ska nog gå ändå. Kan jag inte få ditt nr så kan jag messa dig om det?=)



Kram!

2010-12-14 @ 21:26:01
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/
Postat av: carrå - 19 år och mamma

Häftigt, det är coolt hur det där kan bli. Tror faktiskt det är ödet. En annan i min släkt födde sin dotter precis ett år efter att hennes killes morfar gått bort. Ödet också?

2010-12-15 @ 14:44:07
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0