Jobbigt

Jag mår så fruktanvärt dåligt. Jag har lust att lägga mig under täcket, gråta tills sängen svämmar över och sova en vecka. Vår älskade Hercules skall inte vara kvar hos oss. Varken mamma eller pappa vill ha honom. Vi barn har alltid sagt att när vi flyttar ehmmifrån skall vi ta hercules. Ingen av oss kan. Stora syster har två hundar, lillasyster har en allergisk pojkvän och jag har nino. Jag kan inte ta hand om två hundar. Jag kan inte gå ut med två hundar och en barnvagn, det är omöjligt. Det känns som att det är mitt fel att inte Hercy skall få leva. Dom har bokat en tid imorgon och vi barn letar febrilt efter ett nytt hem till honom.

Känner du någon??
Han är hur snäll som helst. Han föddes halvdöv men lyssnar bra ändå.



Älskar dig Snuffi

Kommentarer
Postat av: sevendaysaweek

sv: tack så mycket!

2010-12-21 @ 17:10:36
URL: http://www.sevendaysaweek.se
Postat av: 19 år och mamma

NEEEJ :( fan vad hemskt att de skall avliva honom :( FY fan asså :( Önskar jag kunde hjälpa men vi skall inte ha ngn hund :( USch börjar typ gråta jag med!

2010-12-21 @ 19:55:42
URL: http://mittlivv.blogg.se/
Postat av: Rebecca

:´(

2010-12-21 @ 20:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0