nani nuuuu...

Jag är så trött så jag skulle kunna lägga mig för kvällen men det vill jag inte. Det är ju sista "så mycket bättre" ikväll och efter det kommer ju Sex and the city filmen. Jag har redan sätt båda filmerna men dom är ju så bra =)
Idag har vi mest slappat. Vid tre åkte vi iväg till Mio i frölunda, spanade på lite möbler. Det finns ju så mycket fint. Vissa soffor kostade runt 50-60 000 vem köper en soffa för så mycket? Inte jag i alla fall.

När vi var där ringde Robins lillebror och ville att vi skulle äta julbord med honom på IKEA. Det var ingen höjdare. Dom hade kryddat julskinkan med kanel. Kanel? Vem har det på skinka? Senaps sillen var god i alla fall. Köttbullarna med.

Nu ligger vi i var sin soffa. Robin leker med Benjamin. Jag hoppas att han kommer sova bättre inatt. Jag skall jobba imorgon mellan 12-16 efter det blir det middag hos robins farmor. Jag skall jobba en till gång nu innan jul nästa lördag tror jag att det är. Känns skönt att komma iväg lite. När man är ifrån Benjamin, gud vad mycket man saknar honom då. Jag är ingen hönsmamma som ringer varje kvart för att höra hur det går. R klarar Benjamin galant. Igår tog han äntligen flaskan igen så det känns skönt att det kommer funka ifall han skulle vilja ha mat innan jag hinner hem.

Min lilla favorit, jag trodde inte att man kunde tycka om någon så mycket!!!


Jesusbarnet (Jag är inte kristen, om ni nu undrar jag håller på med) hehe



Du är så tokigt SÖT!


Kommentarer
Postat av: en kärlekssaga: en annorlunda ung mamma blogg.

Jag håller med dig om klänningarna, den med rosor på är inte så fin på bild men i verkligheten ser den mycket bättre ur för rosorna är inte så stora då=)



Jag har inte varit på babycaféet men jag hade gärna velat gå dit, vi kanske hade kunnat gå dit tillsammans någon dag då det passar? Jag börjar jobba igen i januari fram till mars och sedan ska jag vara mammaledig till augusti då Liah börjar dagis=)

2010-12-11 @ 19:31:24
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/
Postat av: 19 år och mamma

svar: Jo visst skulle vi det =) vart är det ni bor i Göteborg, vi bor ju i mölnlycke. Men man kan ju alltid mötas inne i stan eller annars kan vi vara hos mig :) Jag har inget inplanerat nu i veckan så kom gärna över, ser att du har skrivit med angelica, alla vi kan ju ses om du vill :)

2010-12-12 @ 10:56:19
URL: http://mittlivv.blogg.se/
Postat av: 19 år och mamma

Kullavik ja det är ju en ganska lång bit ifrån stan (eller) såg ut så på kartan i allafall :)



Har du bil på dagarna, om du har det hade de underlättat för mig att ni kommer till mig då jag ej har det. sen e de roligare för barnen att vara hemma hos ngn av oss så de kan leka och så =)

2010-12-12 @ 22:40:58
URL: http://mittlivv.blogg.se/
Postat av: 19 år och mamma

Okej=) men har du lust att ses nu i veckan, vilken dag passar dig bäst? Onsdag kanske ? :)

2010-12-13 @ 11:42:24
URL: http://mittlivv.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag tycker han e lik Kim! :)

2010-12-13 @ 13:42:00
Postat av: carrå - 19 år och mamma till Isabella

Åh vad söt!

2010-12-13 @ 19:54:32
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Postat av: 19 år och mamma

du får gärna ta bort min kommentar med mitt nummer på :D haha

2010-12-14 @ 11:45:23
URL: http://mittlivv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0