Fondue =)

Ikväll blir det lyx =)
Vi skall äta på Bitter i Göteborg som för övrigt har världens godaste strawberry daiqiri. Tyvärr så blir det ingen sådan för mig ikväll, Jag får vänta till sommaren. Ikväll blir det däremot fondue. köttfondue med pommes, massa goda såser och chokladfondue till efterrätt. visst blir ni sugna?

Just nu är jag sketa hungrig, emn det tillhör, jag är hungrig hela tiden just nu. Mätt i kanske 30 min sen är jag hungrig igen. Den fruktansvärda tröttheten har inte riktigt nått mig än, Visst känner jag mig mer trött än vanligt men inte jätte jätte trött =) skönt så länge det varar.

jaja jag antar att vi får höras imorgon för ni skall jag jobba vidare till sju sen bär det av till gbg. Jag skall först hämta upp mannen, syster & daniel i kungsbacka dom är där på after work nu innan. vissa har det bra.



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Låter som en jättemysig kväll med en massa god mat!!:D

Får också ta att åka dit och testa den berömda "strawberry daiqiri", men kan vara bra att ha fyllt 18 först :P



måste säga att du har ett jättefin blogg, ska bli kul att läsa dina inlägg:D

ha det bäst! <3

2010-03-03 @ 19:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0