jag har gått i ide

idag är jag sjukt trött, helgen har bara susat förbi och det är inte lillördag längre. Så vad har jag gjort?

I fredags lämnade mamma och pappa sin hund här (dom skulle flytta) och på kvällen kom M&R hit för lite mat och mys med sig hade dom världens sötaste wilmer. Jag har nog aldrig sätt en så söt liten kille =)
Lördagen bestod av flytt, jag sprang mest upp och ner i trappor så mina vader värkte som attans igår.
Igår vart det jobb och inte så mycket mer än det, för dte började ju toksnöa. Hemma hos oss blev det väl ca 20 cm mer snö. Det gillar vi inte. Nu vill jag att det skall sluta vara så frukansvärt kallt. Jag dör.

Idag har jag vart iväg på möte och efter det tog jag och mannen en sväng på kungsmässan, jag behövde lite nya toppar och så blev det lunch. R fick välja så ni kan ju ana vad det blev :p mc donalds. haha

Sen drog vi vidare till mölndal där jag skulle klippa mig och efter det till freeport för att inhandla lite hårprodukter. jga hatar verkligen att klippa mig men jag behövde verkligen det. det var typ 8 månader sen. oops =) Det blir aldrig som jag tänkt mig och jag hatar när dom skall dra kniven i håret sådär runt ansiktet. Fattar ni??

jaja jag bjuder på lite bilder också =)



wilmer myser med hercules

två söta killar slåss om uppmärksamhet

randigar toppar och sjal från sisters


hoppas att detta gör susen för mitt hår.

jaja nu skall jag inte sitta här och vara långrandig =)
ha d gött =)


Kommentarer
Postat av: en kärlekssaga - unga föräldrar åter i väntans tider!

Är du gravid?

2010-02-01 @ 21:40:18
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/
Postat av: en kärlekssaga - unga föräldrar åter i väntans tider!

vilken vecka? har redan listat ut att du ska ha bebis haha=)

2010-02-01 @ 22:13:05
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0