melodifestivalen

jag är kass jag vet, det var tisdags senast idag är det lördag.

Igår var vi på After work efter jobbet och efter det blev det bio, Farsan. Den var skoj men jag hade väldigt höga förväntningar eftersom kopps och jalla jalla var så jäkla bra. Den var bra men inte skit bra. Värd att se, bjuder på många skratt i alla fall =) haha
Jag fick en för tidigt alla hjärtans present ( eller jag vet inte om det var alla hjärtans present, men vi låtsas som det ) tre stora fina rosa rosor med sånt vitt bröllopskrus i =)

Idag har jag jobbat och nu väntar vi på att svärmor och kenneth skall komma hit för att äta och kolla melodifestivalen.

Jo vi har förresten fått en ny familjemedlem ( fast bara fram tills söndag ), vi passar lille alfred 4 månader, det är en hund =) haha han är så go.



tugga ben var gott =)

 

Det funkar bra på detta avstånd.Nino tycker inte alfred är så rolig när han klättrar på honom..

 

jaja go kväll på er =)


Kommentarer
Postat av: 19åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

sv: det gick inte så bra i början, vagnen låter ju lite också när man kör på ojämt terräng som all snö :P haha. Men i slutet, efter 30 minuter gick hon faktiskt fint bredvid vagnen. men det krävdes en del jobb. :P

2010-02-14 @ 09:05:46
URL: http://frusofia.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi ska bara köpa en del till vagnen av henne.

2010-02-14 @ 12:07:21
Postat av: Katarina

Willfight.blogg.se hette den :) kRAM

2010-02-15 @ 18:32:21
URL: http://katarinachristensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0