sömnig

idag har vi flängt runt lite här och där. Vi hade inne våran bil på lagning för ngn vecka sedan för någon motorlampa lös. Dom skulle fixa den plus göra service plus byta lite annat skit som jag inte ens skall ge mig på namnen på. idag började mototrlampan lysa igen. great. in på lagningen igen. Så på onsdag skall den till farbror doktorn.

Så vi var på ett besök på dne verkstaden sedan åkte vi till en annan för att göra en framhjulinställningen och efter det blev det en sväng till göteborg för lunch. Väl hemma unnade jag mig en lååångt middagslur typ 1½ timme haha. Vi skulle åkt till simhallen ikväll men den var stängd. synd, för på måndagar har dom vuxensim. Dom släcker ner hela simhallen och har tända ljus os så =) mys mys.

Imorgon kommer syster hit så skall vi promenera men hundarna. =)
nej nu blir det en sista kiss med nino sen sängen =) goooood natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0