1 januari 2010

I onsdags kväll åkte vi in till stan och spelade biljard med en vän till R, han och hans tjej med kompis. Mycket trevligt faktiskt. Jag är ganska duktig. =)
Igår spenderades dagen med mina föräldrar först åkte vi in till göteborg för att se på gp:s fyrverkerier. Dumt nog testade vi ett nytt ställe att stå på i år, älvsborgsbron, varing gör det inte!! Man såg nästan inget. Efter det åkte vi hem för att laga lite god mat. Potatisgratäng med oxfile och rödvinssås =) mums.

Nino den lilla skiten är jätte rädd för fyrverkereier så vi gick ut ganska tidigt, men det hjälpte inte folk smällde som atttans. jag tycker synd om djuren. Han blev i alla fall jätet rädd och sprang framför mina fötter så jag råkade trampa på honom. När vi började närma oss hemmet så orkade jag inte hålla honom längre så jag släppte honom så han fick springa hem. Väl hemma sedan så ser jag att jag har trampat av hud från hans tass så han har en liten kall fläck uppe på tassen. Ush så hemsk jag kände mig. Man han hade inte ont, han hade inte ens märkt att jag trampat på honom, så stressad var han över fyrverkerierna =(

Idag är det den obligatoriska bion som gäller, det är en tradition sedan väääääldigt många år tillbaka. Sherlock Holmes blir det idag. Får se om den är bra, jag har inte sätt någon trailer för den så vi får se. Svörmor och kenneth har vart här på en fika idag, och vi fick en liten present =) tack tack =)

Ett gott nytt år på er i alla fall =)



trots att jag avskyr fyrverkerier (för ninos skull) så var vi tvugna att smälla av några i alla fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0