23 + 1

ja idag inleder jag den första dagen på mitt 23de år. =) Igår efter jobbet gick jag och mannen ut för att äta en bit mat. Det blev grekiskt, det är alltid gott =) mums mums

Ikväll kommer mina päron hem till oss, mamma skall hjälpa mig baka pajer samtidigt som vi skall kolla på lets dance =) Mysigt. Men först skall det jobbas. Jag har precis damsugit och skall snart städa toaletten. roligare saker kan man ju göra men det är min vecka...blääää Därför pssar jag på att äta några skumtomtar nu så jag får lite extra energi =)

Kram

Kommentarer
Postat av: V

Du är faktiskt inne på din 1a dag i ditt 24:e åt. Du har levt i 23år nu.

2010-01-22 @ 12:41:48
Postat av: 18 år och gravid

SVAR: Jaa det e sant, haha vad roligt att vi blir "släkt" :P världen är allt bra liten!

2010-01-22 @ 17:45:10
URL: http://mittlivv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0