i väntan på frukost

Idag gottar jag mig =) jag är ledig och mannen är fortfarande hemma (får se om han jobbar idag) så jag ligger kvar i sängen och har betalt räkningar så nu förväntar jag mig frukost på sängen. Jag tror inte jag får det. Men hoppas kan man alltid. Idag skall jag försöka röja undan från mitt kalas i lördags. Bordet står fortfarande framme i vardagsrummet och tårtan kvar i kylen. Dags att slänga kanske??

Igår gick vi på avatar. Vilken film! Så fint gjord. Om ni inte har sätt den så måste ni se den =) När jag var liten hade jag en favvo film som hette ferngully, Har ni sätt den?? Den påminde väldigt mycket om avatar i alla fall.

Ikväll är det kalas igen för det är ingen mindre än min självaste far som fyller år =) GRATTIS!!!!!!
Hans syster fyller också år idag, hon föddes ett år senare men på exakt samma dag. Lite sjukt. Jag får väl så henne en pling och gratulera =)

du e allt bra du


Kommentarer
Postat av: 18 år och gravid

SVAR: Exakt så kände jag med, därför har hon ingen rätt att utala sig som hon gjorde i sin blogg om mig. De som hon skrev under tigertantens namn var väldigt tråkigt och hemskt för mig att höra när jag blev gravid. "Du är väldigt omogen osv" Ibland verkar hon tro när hon skriver att hon är bättre än alla andra...

2010-01-27 @ 21:38:33
URL: http://mittlivv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0