En resa eller två

Jag är så ressugen, det kan jag/vi bara glömma just nu. Det får bli små utflykter för vår del, kanske någon till danmark och till malmö. Vi får se helt enkelt. Jag sitter och kollar på gamla semesterbilder. Tyvärr råkade jag radera nästan alla från datorn men kikar lite på facebook och hittade några i alla fall =)
Tror att jag fått med en bild från varje resa förrutom Sälen 2006


Jag & Älskling tunisien augusti 2006.



Vi två i Marocko januari 2007.



Turkiet med Fidde & Cissi augusti 2007





Hela familjen till Indien januari 2008.




Tunisien med Andy & Emelie augusti 2008




Egypten R & Jag januari 2009





Hela familjen i Branäs 2009.



Jag & R honeymoon Grekland augusti/september 2009.




Hela familjen Branäs mars 2010.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0