en riktig hemmafru =)

Ikväll är jag ensam, den tiden spenderar jag på att "snabb dammsuga", baka och sy det sista på min tärnklänning. Det sistnämnda är inte gjort än, det skall jag göra medans brödet jäser en andra gång. Idag har vi varit på Norvalla marknad som ligger ner mot frillesås. Trevlig marknad men mycket mycket skit. Jag och Robin köpte bara sådant som var ätbart, salami, brända mandlar och donuts =) hihi Jo jag köpte en hårborste för en tia med. Min var spårlöst försvunnen imorse. När jag kom hem hittade jag den på bänken i hallen. Hur fasiken kom den dit?

Imorgon bitti eller i natt kanske man säger (05:00) så skall Robin och matte testa fiskelyckan ännu en gång, om det inte regnar dvs. Så imorgon blir det lite fix, sedan en sväng till kungsbacka för att se om jag kan hitta ett spänne till håret tills på lördag. På kvällen sover jag hos syster. Hundra år sedan jag sov utan bobban. Tror det var dagen innan vårt bröllop senast. Tänk, snart har vi vart gifta i ett år. Ett år. Tiden går så jäkla fort.

Nae, nu skall jag knåda bröd =)


Kommentarer
Postat av: caroline

du får fixa mozilla och nej den har inte varit vit i ett år. allt bra med dig? kram

2010-07-28 @ 10:30:56
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0