.

Jag tycker att dagarna bara rinner förbi. Jag har varken tid eller lust att sitta vid datorn just nu därav den dåliga uppdateringen. Idag har jag jobbat och R har vart och köpte en pool som är 3 meter i diameter så nu kan jag ligga där som en liten valross =) hihi

Imorgon går vi in i vecka 32, bara 8 veckor kvar, jisses. Jag jobbar bara en vecka till, det känns bra. Bråcket gör sig påminnt tidsvis. Och det börjar bli tungt. Denna veckan skall säng inhandlas. Annars är vi nog klara med allt till lillskiten =)

Igår hade vi dessutom möhippa för min stora syster. Det vart en lyckad dag, skit varmt och solen lös heeela dagen. det blev motorcykel åkning, uppdrag på stan och cd-inspelning =) Efter det blev det grillning hos min mor & far.

hej hej

Kommentarer
Postat av: Jannie

Hej sötast!

Vilken underbar bild! Grymt snygga båda två.

Bara åtta veckor kvar nu! Härligt va?

Puss o kram

o tänk att 70 talisten har börjat blogga...

ha ha ha

2010-07-07 @ 17:53:27
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0