fre, lör & sön

i fredags var R iväg och fiskade, jag roade mig själv på kungsmässan. Införskaffade lite nytt smink, hårspännen och ett par svarta skor. Kvällen & natten spenderades med systrar. Det var svårt att sova, jag fick ligga i mitten, det var varmt och kvavt så jag lade mig på soffan till slut.

Igår var systers stora dag, uppe med tuppen vid sju för att hinna göra iordning oss. Tänk om man var kille, slapp sminka sig, sätta upp håret och dittan dattan. Vid elva mötte vi upp fotografen och tog bilder vid en å. Vi gjorde några hoppkort strax innan kyrkan, det skulle jag inte vart med ¨på. Efter det hade jag ont både i rygg och bråck =( Det fotades fram till klockan två. Då var det dags. Så fina var dom =) Festen efteråt blev jätte lyckad och vi åkte hem vid tolv.

Idag golfade R med sin far och jag fick sovmorgon. Jag trodde att jag skulle vakna vid senast tio, men när jag vakna var klockan tolv. Antar att jag behövde sömn, hade ju lite att ta igen sen natten innan plus full fart hela dagen.

Efter golfen drog vi till göteborg en sväng. För en gång skulle köpte jag inte en endaste sak. Jo en milkshake. R köpte regnställ, lacoste parfym med matchande deo och bordstabletter. Imorgon hoppas jag på sol så man kan åka till stranden. Nu har det regnat klart tycker jag =)

Bilder från bröllop kommer.

Kommentarer
Postat av: Jannie

Regnställ? Inte behövs det i det här landet...

HUr går det för storfiskar´n??



Hur känner du dig? DEt närmar sig!

Kramar

2010-07-27 @ 09:03:08
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Jenny

Åh tack! Vi blev verkligen jätte nöjda med bilderna =) Funderar på att ha den eller den när han pussar mig på näsan på vårt tackkort, får se. Tack för sko tipset! Hoppas din systers bröllop blev lyckat!

2010-07-27 @ 09:27:19
URL: http://ladytaghvai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0