lovade bilder

Förra veckan,eller om det var veckan därpå. Jag kommer baske mig inte ihåg tiden bara rullar. Idag går vi dessutom in i vecka 34. Jag är inte så förtjust i att ta kort på magen, jag har tagit två bilder under hela graviditeten. Jaja tillbaka där jag började, för någon vecka sedan köpte jag mig ett par boots som jag spanat på länge men inte köpt, nu var dom på 50% rea så jag slog till, kunde inte bestämma mig om jag skulle ha svarta skinn eller bruna mocka så det fick bli båda. Nu har jag packat in dem i mitt sko skåp så jag är redo för hösten =)


Man ser ju att det är samma modell men dom ser ändå olika ut tycker jag =)

Sen var det ju till sängen. Vi hade egentligen bestämt oss för troll royal sängen med krona över huvudet, men så hittade vi denna, så vi slog till. Tack Mormor/Berry

Det är ett hjärta nere vid fotgaveln också =) Mamma tycker att jag har bäddat för en pojke. Jag är inte så knösslig med färger, tjejer kan ha annat än rosa. Dessutom matchar Berrys säng vår säng. Perfekt =)

Som ni ser har jag börjat få en svag rand över magen. Naveln är fortfarande inne men den är inte djup, det kan jag lova. Jag hoppas att den håller sig så för utåtstående navlar tycker jag är äckliga.
Vecka 34 (33+0). Jag har de senaste två veckorna börjat tro att det är en liten pojk i magen. I början trodde jag ju stenhårt på tjej fram tills dess att vi var på ultaljud efter det trodde jag inte på nått men nu är det pojk som gäller. Vi får se vad som tittar ut.

Nu har jag precis bakat muffins med blåbär och hallon som vi har plockat här hemma på tomten. R ville ut i skogen för att plocka mer blåbär vi får se om vi beger oss ut. Imorgon åker vi till Danmark med syster, bror & brors kompis. Trevligt trevligt =) Mamma skall passa Nino så vi kanske åker ut med honom ikväll eller så tar vi det imorgon innan båten går.

 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Fina magen!! Hihi du lär nog få en utåtnavel men det är ju bara för en liten stund :-)



Kram!

2010-07-21 @ 19:45:36
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Jenny

Vilka fina boots du har köpt, nyfiken på vart du har hittat dem?! Jag är sugen =)

2010-07-21 @ 21:23:22
URL: http://ladytaghvai.blogg.se/
Postat av: Jannie

Va fin sängen var!

Och du är ju bara jättesöt i din mage!

Allt bra?

Kram

2010-07-22 @ 16:53:06
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0