säng & fåtölj

Både idag och igår föröskte vi få tag i en helvetes jävla säng på IKEA, självklart skulle reagalna snåla jävlar springa till sängarna och dra åt sig tre stycken. Igår blev jag o R besvikna så vi drog till chilli och köpte oss en fåtölj istället. I din skall jag mata Berry =) efter det mötte vi upp mamma, systrar och killar på frölunda torg för lite fik och shopping. Jag fick med mig ett par boots hem (jag vet att det är sommar, men hösten kommer). jag har inte riktigt bestämt mig än om jag skall behålla dom. Skall prova med jeans till, så svårt att se med bara ben, fötterna ser ju ut att vara tre meter långa.

Idag fick jag den brijanta iden om barnens hus på 421 högsbo så dit styrde vi bilen och vad står inte där, en jätte fin säng med ett hjärta på gaveln. Den är i trä fast vitlaserad så det är inte helvit. Jag kunde inte hålla mig så givetvis har jag redan bäddat den och den står i lilla rummet hihi =)

Har lagt ett lammskinn på den med =)

Hittade ingen bild på sängen på nätet. Lägger upp en bild en annan dag =)


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Då var sängen på plats, häääärligt!!

2010-07-07 @ 22:23:27
Postat av: Jannie

Ingen dålig amningsstol du ska ha going!

När får man se sängen då??

Puss o kram

2010-07-08 @ 08:23:42
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Rebecca

Där kommer du nog sitta sköööönt! Skulle inte ni ha den där sängen med kronan ovanför huvudet`? Ha det gott, kramkram

2010-07-08 @ 09:18:56
URL: http://ungfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0