semester, mammaledig, lat kalla det vad ni vill..

Jag är verkligen lat när det kommer till datorn. Sedan jag gick hem från jobbet har jag vart riktigt kass på att skriva. Man gör så mycket annat nu. Denna veckan har det vart borås djurpark, stan, stranden, fiske mm. Idag kom vi på att vi drar till malmö sagt och gjort. Man kan säga att vi firar ett årig bröllopsdag denna helgen. man vet ju inte hur det ser ut i slutet av augusti. Vi har i alla fall hamnat på ett femstjärnigt hotell, deluxe rum med king size säng. Byggt januari 2010. så det är super super fint. Sådär härligt fluffiga täcken =)

Vi har precis badat, R överraskade mig med ett bad, tända ljus och våra bröllopslåtar. Nu skall vi ut på stan och äta.

Jag glömde kamerasladden hemma så ni får bilder på söndag eller nått =)

Kommentarer
Postat av: Jannie

Låter underbart!

Stor kram till er alla tre

2010-08-01 @ 15:04:04
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Svärmor

Åh, vad härligt, så mysigt!

Det är ni verkligen värda!! Många många kramar!!

2010-08-01 @ 19:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0