Happy!!!

Först vill jag gratulera min arbetskamrat Carro för sin lilla Ella som föddes igår =) stort grattis till er =)

Sen vill jag gratulera mig själv som hade ett bra barnmorske besök imorse och så vill jag även gratta mig till att jag fick full havandeskapspenning beviljad =) jippie =)
Jag "smart as" trodde att man fick 60 dagar innan beräknad födsel som max. Men min barnmorska sade idag att det var 60 arbetsdagar. Så hade jag sökt "rätt" hade jag kunnat gå hem om två veckor. Jag är glad att jag sökte fel. Jag vill inte gå hemma om två veckor.

Vi har i alla fall hyrt en film ikväll. it's complicated. Hoppas den är bra =)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Skönt för dig att du fick igenom havandeskapspenningen :)När ska du gå hem nu då?

Hur går det med ljumskbråcket? Kram

2010-06-09 @ 11:23:29
URL: http://ungfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0